Vanliga frågor

Vanliga frågor (FAQ)

1. Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Vi accepterar följande betalningsmetoder:
✔️ Shop Pay
✔️ Visa
✔️ Mastercard
✔️ American Express
✔️ Maestro
✔️ UnionPay
✔️ Apple Pay
✔️ Google Pay
✔️ Klarna Pay Later
✔️ Klarna Pay Now
✔️ Klarna Slice It


2. Kan jag avbryta min beställning eller ändra min adress?
Vi behandlar beställningar snabbt för att säkerställa snabb leverans. Om du vill avbryta eller ändra din beställning, vänligen kontakta oss så snart som möjligt. Om din beställning redan har skickats kan vi tyvärr inte göra några ändringar.


3. Var är min beställning? / Hur kan jag spåra min beställning?
När din beställning har skickats får du ett e-postmeddelande med spårningsinformation. Om du inte har fått spårningsinformationen efter några dagar, vänligen kontakta oss med ditt ordernummer.


4. Vad är er pengarna-tillbaka-garanti?
Vi erbjuder en 30-dagars pengarna-tillbaka-garanti på alla våra produkter. Inte nöjd? Du kan skicka in en returförfrågan via vår kontaktsida.

Returförfarande:

  • Varorna måste returneras i originalskick och förpackning.

  • Returkostnader är köparens ansvar.

  • När vi har mottagit och inspekterat den returnerade varan kommer vi att behandla din återbetalning inom 10 arbetsdagar via den ursprungliga betalningsmetoden.

För fullständig information, besök vår sida med pengarna-tillbaka-garanti.


5. Hur lång tid tar leveransen?
Den beräknade leveranstiden är normalt 7–11 arbetsdagar. Du får spårningsuppdateringar via e-post.


6. Vilka länder skickar ni till?
Vi skickar för närvarande endast till Sverige.


7. Vad händer om jag lämnar in en tvist till min bank?
Vi är alltid redo att lösa eventuella problem. Om du upplever problem med din beställning, vänligen kontakta oss först – vi gör vårt bästa för att hitta den bästa lösningen.

Att begära en återbetalning utan att först kontakta oss kan försena lösningen av ditt ärende. Vi uppskattar ditt samarbete.